نوشته شده توسط : Rahim

هر کاربری برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک مرورگر پرسرعت و قوی است. امروزه با افزایش تعداد مرورگر ها کمتر کسی از مرورگر اصلی ویندوز Internet Explorer استفاده می کند و همه به مروگر های پرسرعتی همچون Opera ، Mozilla Firefox ، Google Chrome و … روی آورده اند. اما نکته ای قابل توجه در مورد این مرورگرها این است که محیط آن ها پس گذشت مدت زمانی برای کاربران تکراری و خسته کننده می شود به طوری که فقط به دلیل بالا بودن سرعت از آن ها استفاده می کنند. از همین رو شرکت های مختلف ساخت مرورگر در قسمتی از سایت خود پوسته هایی را نیز برای مرورگر خود تولید می کنند تا کاربران علاوه بر سرعت از محیط مرورگر خود لذت ببرند.پي سي ايكس نیز در همین  راستا امروز مجموعه ای را با نام ۵۰Opera Skins برای شما فراهم آورده است که در آن ۵۰ پوسته بسیار زیبا مربوط به مرورگر معروف و پرسرعت Opera قرار داده شده است.

 

opera 50 اسکین زیبا برای مرورگر اپرا   Opera Skins

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: اسکین برای مرورگر opera , قالب opera , قالب برای مرورگر اپرا , پوسته مرورگر opera , پوسته مرورگر اپرا ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مرورگرهای آفلاین نرم افزاری با سرعت بالا  برای گرفتن اطلاعات از اینترنت است. این برنامه به شما امکان دریافت کامل اطلاعات یک سایت را به صورت طبقه بندی شده می دهد تا هر زمان که مایلید آن را به صورت آفلاین مرور کنید.

 

teleportpro 239x300 مرور آفلاین با نرم افزار Teleport Pro 1.61

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: free download Teleport Pro 1 , 59 , آفلاین خواندن سایت , خواندن آفلاین وبلاگ , ذخیره سایت , ذخیره کامل سایت , لیست کردن صفحات سایت , مرورگر آفلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

opera11 مرورگر قدرتمند و محبوب Portable Opera 11.50.24581 قابل حمل

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: opera portable , اوپرا قابل حمل , اوپرا پرتابل , بهترین مرورگر , دانلود , دانلود Opera , دانلود Portable Opera 11 , 50 , 24581 , دانلود مرورگر opera , دانلود مرورگر پر سرعت , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار مرورگر اينترنت , دانلود نسخه جديد اپرا , دانلود نسخه جدید اپرا , سریع ترین مرورگر , نرم افزار Opera , نسخه جدید opera ,
:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف و پرطرفدار موزیلا فایرفاکس را می شناسند . این مرورگر فوق العاده و سریع از همه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰ میلیون دانلود را زد . ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکه همیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند ، از نظر کاربر از فایرفاکس قدرتمند جلوتر است . فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکت همیشه در تولید یک مرورگر امن،سریع و قدرتمند در تلاش بوده است . فایرفاکس از قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، توانایی اینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را به شما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیری از باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمت Most Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برای بارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و…
مرورگری فوق سریع که با ۱۵۰۰۰ تغییر در نسخه ۳ و ده ها تغییر در این نسخه این مژده را به کاربران می دهند که بتوانند از نهایت سرعت در بارگزاری صفحات وب بهره ببرند. این نسخه که از تغییرات متعددی در جاوااسکریپت ها شروع و در لوگو خاتمه می یابد قادر است تا علاوه بر پشتیبانی از HTML 5 در بارگزاری صفحات وب هم در کمترین زمان ممکن عمل نماید.
شاید مهم ترین قابلیت های موزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ، سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیط کاربری جذاب و البته ساده و  کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگر در مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت های گسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.
پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم و کلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابسته بوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره می برند در حالی که آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب می شوند که هیچ فضای اضافی از سیستم را اشغال نمی کنند.

 

ff3.5 دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozilla Firefox 3.5.3

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Mozilla Firefox 3 , 5 , دانلود firefox , دانلود Mozilla Firefox 3 , 5 , دانلود فایر فاکس 3 , 5 , دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس , مرورگر موزیلا فایرفاکس , مرورگر پرسرعت , نسخه جدید نرم افزار فایرفاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Opera ، اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
 

Opera downloadha.com لذت وبگردي با Opera 10.00 Build 1750

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Opera 10 , 00 Build 1750 , مرورگر opera ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

google chorme مرورگر سريع و قدرتمند Google Chrome 9.0.576.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Google Chrome 9 , 0 , 576 , 0 Canary Mutilanguage , دانلود Google Chrome , دانلود Google Chrome 9 , 0 , 576 , 0 , دانلود Google Chrome 9 , 0 , 576 , 0 Canary Mutilanguage , دانلود برنامه Google Chrome 9 , 0 , 576 , 0 , دانلود مرورگر گوگل کروم , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت Google Chrome , مرورگر گوگل کروم , نرم افزار Google Chrome , گوگل کروم ,
:: بازدید از این مطلب : 1191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه آزمایشی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Firefox 4.0 Beta 9 را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

firefox4 نسخه  آزمايشي مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox 4.0 Beta 9

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Mozilla Firefox پر سرعت ترين مرورگر , آخرين نسخه Mozilla Firefox , بهترين مرورگر , بهترين مرورگر وب , جديدترين ورژن Mozilla Firefox , دانلود firefox , دانلود Mozilla Firefox Setup 4 , 0 Beta 9 , دانلود با لينک مستقيم Mozilla Firefox Setup 4 , 0 Beta 9 , دانلود بهترين مرورگر , دانلود فايرفاكس , دانلود موزيلا , نسخه 4 Mozilla Firefox , نسخه جديد Mozilla Firefox , ورژن جديد فاير فاكس , ورژن جديد موزيلا , پر سرعت ترين مرورگر ,
:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

opera-11

یکی از بزرگترین جنگ هایی که در دنیای اینترنت چند سالی است آغاز شده و نیز پایانی بر آن دیده نمی شود ، جنگ مرورگر هاست . شرکت های قدرتمند نرم افزاری سعی می کنند با ارایه مرورگرهایی قدرتمند تر از گذشته ، به وضعیت نمودار خود در بین سایرین بهبود ببخشند . در این میان که بیش از دو سوم کاربران از فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند مرورگرهایی نیز وجود دارند که با انداختن نگاهی کارشناسانه به آنها متوجه برتری هایی می شویم که در غول های این رشته نیز وجود ندارد اما به دلیل یاری نکردن بخت در جایگاه های پایین تری قرار دارند .

یکی از این مرورگر های وب Opera نام دارد . اپرا نامی است که بیشتر کاربران حرفه ای آن را قرین سرعت می دانند . این نرم افزار با بهره گیری از شیوه ی خاص خود در بارگذاری صفحات وب که همانا باز کردن متون در ابتدا و عکس ها و سایر فایلهای مولتی مدیا در پس آن است می تواند دسترسی کاربر را به اطلاعات هر صفحه سریع تر سازد . این ویژگی برای کاربرانی که از سرعت چندان بالایی بهره نمی برند می توان یک قابلیت مهم و کلیدی تلقی شود . ورژن ۱۱ اپرا که به تازگی منشتر شده است با ظاهری دلنشین می تواند فضای بیشتری از وب سایت ها را در قالبی زیباتر برای شما به نمایش در آورد . حذف بخش های کلیشه ای و اضافه ی همیشگی که هر کاربری را از خود می رنجاند به هیچ وجه در این نرم افزار دیده نمی شوند و در استفاده از آن ، شما هستید و آدرس های وب و دیگر هیچ .


 

تمامی امکانات و ویژگی های Opera 11 به اینجا ختم نمی شود . در بر داشتن بلاک کننده ی حرفه ای پنجره های خود باز شو ( pop-up ) ، باز کردن چندین صفحه در یک پنجره ( Tab ) ، جست و جوی پیشرفته و بسیاری دیگر نظیر مدیریت کننده ایمیل ، خبرخوان RSS و پیغام رسان IRC که همگی در یک برنامه ی نسبتا کم حجم گنجانده شده اند .


 

برخی از قابلیت های کلیدی Opera 11.01.1179 :
– دسترسی سریع تر به سایت هایی که بیشتر به آنها علاقه مندید .
– میانبرهای جست و جو که به شما این امکان را می دهد تا تنها با وارد کردن کلمه های کلیدی در نوار آدرس به آنها دستیابی پیدا کنید .
– قابلیت نمایش پنجره هایی که هنگام بسته شدن ناگهانی نرم افزار از بین رفته اند پس از اولین اجرا
– ساخت الگو برای ماوس به منظور دسترسی سریع تر به وب سایت ها از این راه
– قابلیت تبادل اطلاعات سایر مرورگر های اپرا که در کامپیوتر هایی در مکان های دیگر نصب شده اند .
– اپرا نه تنها آدرس هایی را که شما بازدید کرده اید به خاطر می سپارد بلکه محتوای صفحات نیز امکان ذخیره شدن را خواهد داشت و با جست و جوی سریع می توانید به آنها دسترسی پیدا نمایید .
– و …

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: opera , دانلود , دانلود Opera 11 , دانلود Web Browser , دانلود اپرا , دانلود اپرا 11 , دانلود برنامه , دانلود مرورگر Opera , دانلود مرورگر اپرا , دانلود نرم افزار , دانلود وب براوزر ,
:: بازدید از این مطلب : 1242
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد